////////////////////////////////////////////201314///////////////////////

fyrverkerierna är vackrare än någonsin och färgerna speglas i mina ögon och tillbaka i dina och lyckan är för stor för att omfamna men den går inte att hålla tillbaka och alla dagar som varit snabbspolas och näthinnan visar minnen som jag inte tänker glömma men inte heller hålla nära de är redan för långt borta och ligger i skugga och jag säger till dem att de inte behöver komma tillbaka och de accepterar det och så fortsätter färgerna att speglas i mina ögon och jag reflekterar knappt över verkligheten utan låter den vara som den är för med dig här är allting bra och jag är kär jag älskar någon trots att jag trodde det var omöjligt så nu finns det hopp jag tror på det nu och allt alla har sagt har varit sant och tacksamheten sköljer över mig för att det finns de som ni som drar upp mig när jag inte orkar som får och fick mig att överleva och som får ärr att tyna bort men ändå låter dem finnas kvar men på lagom avstånd 

kisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0