<><><><><><><><><><><><><><><><><><>

ge mig stup. hundratusentals meter till marken. 200 km/h på vägar utan slut betongväggar och lsd. stormande hav som för en gångs skull inte består av känslor. 
jag är kapabel till allt.
färdig för allt.
redo och klar. 
faror. ingenting är farligt längre. ge mig faror.
det finns ändå ingen trygghet. bara trygghetsillusioner.
ingen vill dig väl det märker du väl. 
läppar skadar 
pratar kysser ljuger.
människor skadar
pratar kysser ljuger.
jag skadar
pratar kysser ljuger. 
helvetet på jorden. 
jorden i helvetet.
miljontals illusioner. 
psykadeliska föreställningar.
mönster ljus ljud symboler. 
allt är lögn.
du var den största av lögner och nu är allt luft och ingenting. 
du är hög och jag är hög du är ledsen och jag är ledsen så vad finns det för mening med att fortsätta. vi söker ändå bara efter något annat och vi duger inte för varandra.
tankarna är smutsiga och falska och orden likaså. orden betyder inget längre.
vi kommer sluta i varandras armar för vi är hjälplösa och oviktiga.
det är vi alla. 
fuck you.
/satan
 

kisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0