_____________________________________________

i fyra dagar släpper jag allt och åker till stockholm. 
vi fikar på string i timmar, går på naturhistoriska och dricker dyr öl. 
kundvagn till medborgarplatsen och borde tydligen "växa upp" men ingen vill.
tänker ingenting och mår bra. 
lördag, 16.10, buss hem och tårar i ögonen som stirrar ut genom bussfönstret. 
på måndag är allt som vanligt igen. 
jag fruktar rutiner, ensamhet och utrymme för att tänka.
2013 och jag räknar det inte som någon nystart, men året har börjat bra. 
jag har lett genuint och kännt mig glad. 
nya vänner och förbättrad vänskap.
lyckorus och jag hade glömt hur det känns. 
 
 

kisses
Postat av: Olivia

Love

2013-01-06 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0