Grönskan försvinner i samma takt som jag vandrar ner mot någon slags avgrund.

Det är solsken, gula löv, röda löv och vindar. 
Det är tre fina dagar i Stockholm, catwalk genom tunnelbanevagnar utklädda till Spice Girls och det är nattbussar hem. 
Det är bråk mellan mig och mig själv och mellan mig och personer jag tycker om. 
Det är gråt på bussar och hemma på källargolv. 
Det är musik som flödar ur högtalare och som skänker lugn och tröst. 
Det är dagar som går ut på att stirra ut genom fönster och förlora sig i träden utanför. 
Det är skoldagar utan slut som långsamt svävar förbi och det är läxor som inte görs. 
Det är lögner för föräldrar och för världen. 
Det är drömmar, besvikelse och rädsla. 
Det är mycket som är. 
Men framförallt är det inte som jag vill att det ska vara. 

kisses
Postat av: Isabelle

Så fin blogg.

2012-09-28 @ 18:56:54
URL: http://barfotajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0