-

idioter 
händer skakar 
frustration 
raderar allt 
jag behöver inget längre 
förlorar mig själv i kylan 
på bussen till stan 
skor på säten 
blängande mammor
försvinn 
det är som att sommaren aldrig funnits 
vad är sol 
mörker 
becksvart 
kravlar mig fram 
tvivlandes 
ställer mig upp 
ramlar 
ställer mig upp 
sätter mig ner 
frivilligt
dunkar huvudet i vit kakelvägg 
aj 
aj 
aj
skriker med hjälp av versaler 
förlåt 
kallt kaffe 
patti smith 
"And I'm gonna go, I'm gonna get out of here
I'm gonna get out of here, I'm gonna get on that train,
I'm gonna go on that train and go to New York City
I'm gonna be somebody, I'm gonna get on that train, go to New York City,
I'm gonna be so big, I'm gonna be a big star and I will never return,
Never return, no, never return, to burn at this Piss Factory
And I will travel light.
Oh, watch me now."
 
 

kisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0