klara färdiga gå spring. spring allt vad du har tills du stupar. spring då.

Hej.

 

Jag är jättetrött på allt, dock pigg i sinnet. Är oengagerad och tycker inte om att läsa till prov vilket resulterar i panik. Typ nu. Dör, gråter när jag cyklar osv. Men bär solglasögon pga sol så det är rätt lugnt. Ingen ser.

 

Längtar till sommar, hultsfred och varma kvällar utan slut. Sitta på bryggor och dingla med benen, doppa tårna i vattnet och sånt. Längtar efter kärlek. Hur känns det ens att vara kär? Vet inte. Har aldrig varit det tror jag. Fan vad sorgligt.

 

Livet skrattar mig rakt upp i ansiktet ca hela tiden ("hahaha") och jag vill bara slå det rakt på käften. Men livet är ju något abstrakt så antar att det inte går.

 

Har ett seminarium, ett till seminarium och ett prov denna vecka och känner mest "euw" på det. Och jag kommer antagligen inte överleva allt detta utan sluta i någon slags dvala/nått koma eller dylikt. Eller så dör jag bara.

 

Detta är det konstigaste inlägg jag skrivit. Gud.

 

Hejdå.

 

(SLUTA TA ALLTING IFRÅN MIG JAG BER. JAG BER SÅ JÄVLA MYCKET.)


kisses
Postat av: frida

Hejhej jag tycker alltid om dina inlägg här och btw gillar din twitter mycket

2012-03-12 @ 22:54:45
URL: http://varhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0