<<<<<<<<<>>>>>>>>>>

att göra uppoffringar 
och sen 
pang
så är allt borta 
ord blir luft
löften 
vad är det 
 
och det skriks 
hemma
i mitt huvud
i min kropp
jag slits i stycken
 
en två tre fyra fem 
oändligt många dagar går
men ingenting 
förändras 
 
jag klarar det
tänkte jag
aldrig någonsin
 
det är nu
man ska tro på
"tiden läker alla sår" 
även fast man vet att 
den inte gör det
 
framtiden:
ett två tre fyra fem
oändligt många år går 
och jag blir aldrig 
hel

kisses
Postat av: Anonym

du skriver så bra så det gör ont.
och nu talar jag inte bara om denna text utan om precis alla du skrivit!


Svar: tack fina du, blir så hemskt glad!
hieroglyf.blogg.se

2012-12-26 @ 23:02:29
URL: http://justmixedupfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0