Utkast: Sept. 16, 2011

idag har jag druckit äckligt kaffe, läst morgontidningen och promenerat med min hund.
jag har cyklat samt försökt springa av mig ilska på en obetydlig idrottslektion.(rymden är så stor att det spelar någon roll vad jag gör)
köpte bröd, juice och naturgodis i brist på annat liv.

nu: skulle vilja vara i huvudstaden och hylla the ark. gör inte det pga motstånd från föräldrar och bristande ekonomi.
livet

ska antagligen vara hemma en fredagskväll för första gången på evigheter och jag vet inte hur man gör.


UPPDATE: jag var hemma en fredagskväll. kollade på film och ätit naturgodis, utan bh. umgicks endast med min syster.

(SKRIK HÖGRE FÖR JAG HÖR INTE. INGEN HÖR. JAG VILL HÖRA. JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL)

imorgon ska jag dansa till något västeråsband med min bästa vän och snurra en natt inne i staden. sådär som jag tycker om att göra.
fylla denna kulturella natt med kultur och folkmassor.

hoppas ni dansar fast än hjärtat brister ikväll, inatt och imorgon.
nu ska jag lyssna på säkert! och klockan är 0.30

kisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0