TYSTNAD. TELEFONSIGNAL. IGNORERA. TELEFONSIGNAL. TYSTNAD.

till kommentar: Idiot. Jag hatar dig, jag hatar dig och skiter i om din start blir bra. Jag hatar dig. (respektlösa människor vandrar fritt på gatan. ovetandes om allt.)

nu, dagens, förevigt: jag vill ha en famn att krypa upp i. ("gud. gud om du finns hjälp till jag vill, jag vill, jag vill, jag vill. mycket mer än det här. mycket mer än allt det här")

gårdagens: i en dunkel källare satt jag bland extremestetiska människor och kände basen dunka enda in i hjärtat. bandet var bäst och jag vet inte vad det hette.
hoppade till musik jag aldrig hört framför en scen och skrek på snygg bandmedlem tillsammans med andra patetiska beundrare. bandet spelade också bäst och min kväll var bra.(underbar)

kisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0