katternas dansande på taken gör mig galen. deras röster säger följ med följ med till friheten. men jag vågar inte

Ögonblicken hon inte tror att han älskar henne.

Jazzar runt i koma, vaknade nyss. Såg att världen var fin och hade formats till höst. Kände att luften blivit frisk och vindar blåst bort varma sommardagar.
Men det gör inget för jag tycker om hösten. En odisciplinerad årstid som passar sådana som mig.
Tragik och trafik.
Flyter igenom morgontrafikanter utan att se efter. Åker mot rött med tutande bilar runt omkring (jag ska bli bra, jag ska)
Börjar sakta men säkert se positivt samtidigt som solen tittar fram bakom envisa moln.
(tar ett steg i taget. andas. tar ett till.)

lever föresten här

kisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0