MÄRKLIGA VARELSER. UNDERLIGA TING.


Hej världen. Jag är en organism uppbyggd av celler, atomer, protoner, neutroner och elektroner. Jag är energi. Brukar kallas människa. Jag vet inte. Vad är jag?


Mänsklig. Omänsklig. 1. 2. Ja. Nej. Upp. Ner. Höger. Vänster. Jorden. Rymden.


(Har glömt hur man skriver och jag vill skriva en bok. Inget går som jag vill. Är pessimist och pepp på livet. Vill dricka vin ur ändlösa flaskor och prata om problem på tak med tända ljus. Blicka ut över en trasig stad med lyckliga hjärtan för att spä på med olycka på mitt bistra. Ska röka 20 cigaretter efter varandra och höra på månen när den viskar. Ingenting ska få komma emellan. Jag och stjärnorna ska tänka innanför alla universums parentestecken.)


kisses
Postat av: Felicia

Damn vad jag älskar hur du skriver!! Skulle lätt läsa din bok om du gjorde en.

2011-10-28 @ 07:41:58
URL: http://felajciaengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0