JAG SAKNAR INTE MYCKET, MEN JAG SAKNAR ILLUSIONEN AV ATT ALLTING KOMMER ORDNA SIG

Hej här var jag i fredags.
Träffade suddig Anna på gränden för att sedan gå.
Vi gick bland annat till kyrkbacken.
Där fanns det blågrå himmel...
... och fina hus.
Många ljusblå/gråa "här vill jag bo"-hus.
Sen gick vi hem till Anna. Där väntade Tove.
Jessica kom också.
Vi åt Tacos och kollade på fina 2 steg från Håkan. Man såg mig och Klara i filmen. Var glad över det.
Sen spelade vi verkliga word feud, även kallat alfapet. Jag och Jessica representerade Rudbeck och vann.
Anna var söt.
Vi tog en cykeltur mot staden.
Västerås var ganska vackert.
(snurra)
Promenerade på Skvallergränd, kvarter Fabian gjorde vi också.
Jessica fick leda cykeln över kullersten.
Vi hittade en gunga och gungade tills tant stod och kollade på oss. Då blev vi rädda och gick.
Tove och Jessica åkte hem vilket ledde till att jag och Anna kollade på Stallkompisar natten ut.



kisses
Postat av: ebba

alfapet är så sjukt kul, vilket man har förståt tackvare wordfeud!

2011-10-19 @ 16:10:32
URL: http://silencesuitsusfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0