engagemang utan uppskattning. det är sådant som får människor att tyna bort. som slöjmoln

Vad jag ej orkar nu:
att jag skrivit jättemånga obetydliga inlägg här på kort tid
att jag är osäker
att jag jämt glömmer dricka kaffe på morgonen vilket resulterar död hjärna
att jag på riktigt tycker det är lyx att åka buss 10 till skolan
att jag känner mig minst på jorden mest hela tiden
att jag använder för mycket versaler
att jag skriver denna lista

alla dessa patetiska dagar/själar som förföljer mig.
min egen själ är en irriterande skugga. obefintlig i andras ögon.
jag vill vara glad enda från hjärtan. sprudlande lycklig sådär som jag var förut. som jag egentligen är.
jag har glömt hur man blir det.
hur kan man glömma sig själv?
(KAN VI INTE GÖMMA OSS INNANFÖR PARENTESTECKEN ISTÄLLET? DET ÄR TRYGGT HÄR MITT HJÄRTA)

kisses
Postat av: Sara

Man glömmer inte helt bort sig själv men det är lätthänt att tappa bort sig själv.

2011-11-11 @ 08:19:10
URL: http://faeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0