JAG KÄNNER INGENTING LÄNGRE FÖR JAG ÄR FÖRLAMAD AV ALLT SOM FINNS RUNT OMKRING

"Tack så mycket. Tack för dansarna.
Tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna.
Jag undrar varför det inte snöar längre kring jul föresten.
Som jag minns det var det alltid snö på julafton och såntdär, men det kanske är en efterkonstruktion.
Det spelar kanske inte så stor roll heller. Inte så länge man har Fairytale Of  New York och inte så länge man har Plura Jonsson."
(lyssnar fortfarande på håkan för att värma mig, fryser ihjäl hela tiden, tänker, svävar igenom suddiga dagar. tappar vinglas, dansar, pratar, sjunger. slut på denna obetydliga parentes)

kisses
Postat av: Frida

Tycker hemskt mycket om din blogg.

2011-12-14 @ 07:57:27
URL: http://neonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0