deletedeletedeletedeletedeletedeletedeletedeletedeletedelete

a. alltings början och alltings slut. 
b. behöver inte dig. 
c. certifikat behövs ej alla känslor är redan godkända dock föraktade. 
d. dramatik dramatik stillsam dramatik. 
e. evighetsväntan -längtan -fördriv. 
f. förlåtelser som gör ont. aj som fan. f för fan f för fantastiskt f för förfall. 
g. grattis på födelsedagen Döden. 
h. hållplats Jag Vill Aldrig Komma Tillbaka. 
i. ingenting är ingenting. 
j. jävlar. 
k. katastrof hallå hallå k a t a s t r o f. 
l. långa dagar långa nätter långa år när fyller döden år igen. 
m. manssvin. 
n. ni ni ni ni ni ni ni. 
o. "om jag kunde säga ord som egentligen är enkla att jag älskar ditt skratt"
p. patetiskt. allt är patetiskt. du jag jorden månen. 
q. dra åt helevet. 
r. radioaktivt avfall dödade dig. 
s. stop it. 
t. tavlor är falska konst är falskt. 
u. underbara. nej. usla. 
v. vad vill du. 
w. what do you want. 
x. x. 
y. yrsel. jämt. 
z. -
 

kisses
Postat av: Jasmin

nog det finaste jag någonsin läst. herregud vad det kändes rakt in i hjärtat.

Svar: åh blir glad!
hieroglyf.blogg.se

2013-08-04 @ 19:06:33
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0